Рекламација-кратко и јасно!(прва епизода)

У првој епизоди подкаста ГЛАС ПОТРОШАЧА разговарали смо са Леом Кечан, правницом Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, о рекламацијама, како се подносе, који су рокови решавања и шта када настане проблем.

Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ.

Куповина на даљину и ван пословних просторија- (друга епизода)

Шта су уговори на даљину? Која је разлика између њих и уговора склопљених ван пословних просторија? Шта ако се предомислите? Да ли имате право да се предомислите и до када? Шта је са онлине куповином?

На ова питања ће одговорити Леа Кечан, правна саветница Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, које се сећате из прве епизоде.

Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ

Посредовање као успешан начин решавање рекламације

 

Како Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, помаже потрошачима у решавању рекламација. Уложили сте рекламацију, у року добијате информацију да је она одбијена…ШТА САДА? У случају одбијања Ваше рекламације од стране трговца, ми обављамо посредовање.

А шта то значи?