Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство унутрашње и спољне трговине, 
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:

РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ

-РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА

 РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА

РАД СА ПОТРОШАЧИМА:

Саветовање и пријем потрошача врши се у  термининима који су одређени у зависности од врсте  потрошачког проблема. 

∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-14 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,

∙*УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА Уторак и четвртак од 09-14 часова, Тел:018/525-040,  065/8850102- о евентуалним изменама потрошачи ће бити обавештени

∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-14 часова, тел:018/525-040,  065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,

∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail:  pstojcev@gmail.com

ПОЗИВ ПЕНЗИОНЕРИМА!

Центар за заштиту потрошача „ФОРУМ“ у сарадњи са Градском организацијом пензионера Ниш организују предавање
„БЕЗБЕДНА КУПОВИНА“ за заштиту пензионера од превара приликом куповине преко интернета или на презентацијама.
Пријаве за предавање на тел. 018/589-402. 018/ 525-040 I 060 4210191.
Место одржавања: Клуб пензионера „СЕНИОР“, Трг Павла Стојковића 12.
Време одржавања биће накнадно објављено!
– У ОКВИРУ ПРОГРАМА ПОДРЖАНОГ ОД СТРАНЕ МИНИСТАРСТВА УНУТРАШЊЕ И СПОЉНЕ ТРГОВИНЕ-

 

Šta kaži potrošači?!!!! 

Poštovani potrošači,
u okviru realizacije programa od javnog značaja u oblasti zaštite potrošača, koje finansira Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine, pod nazivom REGIONALNI CENTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA JUŽNE I ISTOČNE SRBIJE, Centar FORUM sprovodi ispitivanje potrošača pod nazivom KADA DOĐE RAČUN ZA STRUJU.

Interesuje nas koliko ste puta reklamirali račun za struju, da li je ishod bio u Vašu korist, koliko često dolaze uvećani računi, kako tada postupate…

ŠTA VI KAŽETE? KLIKNITE I POPUNITE UPITNIK 

 

Најновије вести

И прозјумери су потрошачи

И прозјумери су потрошачи

KO SU PROZJUMERI? Prozjumer je krajnji kupac koji je na unutrašnje instalacije priključio sopstveni objekat za proizvodnju električne energije iz obnovljivih izvora energije, pri čemu se proizvedena električna energija koristi za snabdevanje sopstvene potrošnje, a...

Активности ФОРУМА- Април 2024- Јун 2024

Активности ФОРУМА- Април 2024- Јун 2024

Реализација пројекта о финансирању програма од јавног значаја интереса у области заштите потрошача за 2023.годину, отпочела је 21.12. 2023. године.  У циљу обавештавања и едукације потрошача, одлучили смо да их на тромесечном нивоу обавештавамо о активностима Центра...

Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике

Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова

Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК

У припреми!!

Подкаст: Глас потрошача

Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!

 „Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
        ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“

 -John F. Keneddy

О НАМА

9. априла 1985. године Генерална скупштина УН је резолуцијом 39/248 усвојила Упутство за заштиту потрошача . Упутство даје владама, посебно земљама у развоју, оквире за разраду политике и законодавства у области заштите потрошача. Оно такође сугерише и интернационалну сарадњу на том плану. Поред многих циљева у области заштите потрошача, овим упутством су прокламована и основна права потрошача која владе земаља чланица УН требају испоштовати.

Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.