Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство унутрашње и спољне трговине,
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ
РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА
∙ РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА
РАД СА ПОТРОШАЧИМА:
Саветовање и пријем потрошача врши се у термининима који су одређени у зависности од врсте потрошачког проблема.
∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-13 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,
∙ УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА –Уторак и четвртак од 13-17 часова, Тел:018/525-040, 065/8850102; еmail:forumusluge@forum-nis.org.rs
∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-13 часова, тел:018/525-040, 065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,
∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail: pstojcev@gmail.com
Куповина на даљину и ван пословних просторија- (друга епизода)
Шта су уговори на даљину? Која је разлика између њих и уговора склопљених ван пословних просторија? Шта ако се предомислите? Да ли имате право да се предомислите и до када? Шта је са онлине куповином?
На ова питања ће одговорити Леа Кечан, правна саветница Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, које се сећате из прве епизоде.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ
Најновије вести

Испитивање задовољства потрошача

Саопштење за јавност
СПРЕЧИТИ ЦУНАМИ ЦЕНА ЈАВНИХ УСЛУГАЗбог најављених енормних повећања цена у области Услуга од општег економскогинтреса*, скрећемо пажњу на могуће повећање цена због покривања губитака до којих је дошлозбог нестручног руковођења овим предузећима, због чега указујемо на...

Проглас: СВЕТСКИ ДАН ПОТРОШАЧА 15.МАРТ 2022.ГОДИНЕ
Прву декларацију о правима потрошача је, дана 13.марта 1962, на предлог председника Џона Кенедија, донео амерички конгрес. Представљајући декларацију, председник Кенеди је рекао: „Потрошачи, по дефиницији, укључују све нас. И мене као председника САД – а. Потрошачи су...

Задовољство потрошача управљањем отпадом и заштитом животне средине
Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, спроводи истраживање под називом ЗАДОВОЉСТВО ПОТРОШАЧА УПРАВЉАЊЕМ ОТПАДОМ И ЗАШТИТИТОМ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ. Потрошачи ће имати прилику да дају оцене, коментаре, предлоге и критике које се односе на дату тему. Једно од основних права...
Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике
Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова
Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК
У припреми!!
Подкаст: Глас потрошача
Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!
„Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“
-John F. Keneddy
Обележавање Светског дана потрошача 15.03.2022.године
О НАМА
Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.