Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство унутрашње и спољне трговине, 
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:

РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ

РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА

∙ РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА

РАД СА ПОТРОШАЧИМА:

Саветовање и пријем потрошача врши се у  термининима који су одређени у зависности од врсте  потрошачког проблема. 

∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-13 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,

∙ УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА Уторак и четвртак од 13-17 часова, Тел:018/525-040,  065/8850102; еmail:forumusluge@forum-nis.org.rs

∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-13 часова, тел:018/525-040,  065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,

∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail:  pstojcev@gmail.com

Куповина на даљину и ван пословних просторија- (друга епизода)

Шта су уговори на даљину? Која је разлика између њих и уговора склопљених ван пословних просторија? Шта ако се предомислите? Да ли имате право да се предомислите и до када? Шта је са онлине куповином?

На ова питања ће одговорити Леа Кечан, правна саветница Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, које се сећате из прве епизоде.

Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ

 

Најновије вести

Саопштење за јавност

Саопштење за јавност

СПРЕЧИТИ ЦУНАМИ ЦЕНА ЈАВНИХ УСЛУГАЗбог најављених енормних повећања цена у области Услуга од општег економскогинтреса*, скрећемо пажњу на могуће повећање цена због покривања губитака до којих је дошлозбог нестручног руковођења овим предузећима, због чега указујемо на...

Проглас: СВЕТСКИ ДАН ПОТРОШАЧА 15.МАРТ 2022.ГОДИНЕ

Проглас: СВЕТСКИ ДАН ПОТРОШАЧА 15.МАРТ 2022.ГОДИНЕ

Прву декларацију о правима потрошача је, дана 13.марта 1962, на предлог председника Џона Кенедија, донео амерички конгрес. Представљајући декларацију, председник Кенеди је рекао: „Потрошачи, по дефиницији, укључују све нас. И мене као председника САД – а. Потрошачи су...

Задовољство потрошача управљањем отпадом и заштитом животне средине

Задовољство потрошача управљањем отпадом и заштитом животне средине

Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, спроводи истраживање под називом ЗАДОВОЉСТВО ПОТРОШАЧА УПРАВЉАЊЕМ ОТПАДОМ И ЗАШТИТИТОМ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ.  Потрошачи ће имати прилику да дају оцене, коментаре, предлоге и критике које се односе на дату тему. Једно од основних права...

Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике

Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова

Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК

У припреми!!

Подкаст: Глас потрошача

Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!

 „Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
        ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“

 -John F. Keneddy

Обележавање Светског дана потрошача 15.03.2022.године

О НАМА

9. априла 1985. године Генерална скупштина УН је резолуцијом 39/248 усвојила Упутство за заштиту потрошача . Упутство даје владама, посебно земљама у развоју, оквире за разраду политике и законодавства у области заштите потрошача. Оно такође сугерише и интернационалну сарадњу на том плану. Поред многих циљева у области заштите потрошача, овим упутством су прокламована и основна права потрошача која владе земаља чланица УН требају испоштовати.

Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.