Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство унутрашње и спољне трговине,
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ
РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА
∙ РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА
РАД СА ПОТРОШАЧИМА:
Саветовање и пријем потрошача врши се у термининима који су одређени у зависности од врсте потрошачког проблема.
∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-13 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,
∙ УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА –Уторак и четвртак од 13-17 часова, Тел:018/525-040, 065/8850102; еmail:forumusluge@forum-nis.org.rs
∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-13 часова, тел:018/525-040, 065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,
∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail: pstojcev@gmail.com
Куповина на даљину и ван пословних просторија- (друга епизода)
Шта су уговори на даљину? Која је разлика између њих и уговора склопљених ван пословних просторија? Шта ако се предомислите? Да ли имате право да се предомислите и до када? Шта је са онлине куповином?
На ова питања ће одговорити Леа Кечан, правна саветница Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, које се сећате из прве епизоде.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ
Најновије вести

Одговор Градоначелнице на отворено писмо
Odgovor Gradonačelnice na otvoreno pismo koje smo uputili 05.08.2021. Pismo možete pogledati na linku: Otvoreno pismo gradonačelnici grada Niša Prilažemo Odgovor Gradonačelnice u PDF formatu: [pdf-embedder...

Извештај о резултатима истраживања „Оцена квалитета комуналних услуга ЈКП „Дирекција за јавни превоз града Ниша““
Izveštaj o rezultatima istraživanja "Ocena kvaliteta komunalnih usluga JKP...
Извештај истраживања „Да ли познајем своја потрошачка права“
Izveštaj istraživanja "Da li poznajem svoja potrošačka prava"!

Отворено писмо градоначелници града Ниша
Otvoreno pismo gradonačelnici grada Niša povodom dodele subvencija za energetsku efikasnost.
Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике
Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова
Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК
У припреми!!
Подкаст: Глас потрошача
Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!
„Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“
-John F. Keneddy
Обележавање Светског дана потрошача 15.03.2022.године
О НАМА
Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.