Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство унутрашње и спољне трговине,
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ
-РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА
РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА
РАД СА ПОТРОШАЧИМА:
Саветовање и пријем потрошача врши се у термининима који су одређени у зависности од врсте потрошачког проблема.
∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-14 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,
∙*УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА –Уторак и четвртак од 09-14 часова, Тел:018/525-040, 065/8850102- о евентуалним изменама потрошачи ће бити обавештени
∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-14 часова, тел:018/525-040, 065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,
∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail: pstojcev@gmail.com
ПОЗИВ ПЕНЗИОНЕРИМА!
Šta kaži potrošači?!!!!
Poštovani potrošači,
u okviru realizacije programa od javnog značaja u oblasti zaštite potrošača, koje finansira Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine, pod nazivom REGIONALNI CENTAR ZA ZAŠTITU POTROŠAČA JUŽNE I ISTOČNE SRBIJE, Centar FORUM sprovodi ispitivanje potrošača pod nazivom KADA DOĐE RAČUN ZA STRUJU.
Interesuje nas koliko ste puta reklamirali račun za struju, da li je ishod bio u Vašu korist, koliko često dolaze uvećani računi, kako tada postupate…
ŠTA VI KAŽETE? KLIKNITE I POPUNITE UPITNIK
Најновије вести
ДОПИС ЕЛЕКТРОПРИВРЕДИ СРБИЈЕ-01.07.2024.г
01.07.2024. године, председник Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, господин Јован Јовановић,упутио је допис Електропривреди Србија. Преносимо допис у целини; [pdf-embedder url="https://www.forum-nis.org.rs/wp-content/uploads/2024/07/EPS-FORUM-PRIGOVOR-NA-UGOVOR-3.pdf"...
Nova epizoda „Glas potrošača “ sa Vesnom Perinčić
У новој епизоди подкаста "Глас потрошача" имали смо прилику да угостимо нашу драгу колегиницу Весну Перинчић, председницу УО Републичке уније потрошача из Београда. Током пола сата разговарали смо о реализацији активности у оквиру програма који финансира Министарство...
Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике
Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова
Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК
У припреми!!
Подкаст: Глас потрошача
Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!
„Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“
-John F. Keneddy
О НАМА
Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.