Р е п у б л и к а С р б и ј а
Министарство тровине, туризма и телекомуникација,
у оквиру програма од јавног интерса у области заштите потрошача, подржава и финансира Програм:
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ЈУЖНЕ И ИСТОЧНЕ СРБИЈЕ
РАДНО ВРЕМЕ САВЕТОВАЛИШТА
∙ РАДНИМ ДАНИМА ОД 09-17 ЧАСОВА
РАД СА ПОТРОШАЧИМА:
Саветовање и пријем потрошача врши се у термининима који су одређени у зависности од врсте потрошачког проблема.
∙ РОБA И УСЛУГЕ – Понедељак, среда и петак од 09-13 часова, Тел:018/525-040, 065/8850101; еmail: forumsavetovaliste@mts.rs,
∙ УСЛУГЕ ОД ОПШТЕГ ЕКОНОМСКОГ ИНТЕРЕСА –Уторак и четвртак од 13-17 часова, Тел:018/525-040, 065/8850102; еmail:forumusluge@forum-nis.org.rs
∙ ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНЕ УСЛУГЕ И ТУРИЗАМ – Уторак и четвртак од 09-13 часова, тел:018/525-040, 065/8850103; еmail: centarforum@gmail.com,
∙ САОБРАЋАЈ И ПАРКИРАЊЕ– Понедељак,среда и петак од 15-17 часова, тел:064/2499665; еmail: pstojcev@gmail.com
Рекламација-кратко и јасно!(прва епизода)
У првој епизоди подкаста ГЛАС ПОТРОШАЧА разговарали смо са Леом Кечан, правницом Центра за заштиту потрошача ФОРУМ, о рекламацијама, како се подносе, који су рокови решавања и шта када настане проблем.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра ФОРУМ.
Подкаст уредила и водила: Јована Јездић, менаџер комуникација Центра за заштиту потрошача ФОРУМ.
Најновије вести
Извештај истраживања „Да ли познајем своја потрошачка права“
Izveštaj istraživanja "Da li poznajem svoja potrošačka prava"!

Отворено писмо градоначелници града Ниша
Otvoreno pismo gradonačelnici grada Niša povodom dodele subvencija za energetsku efikasnost.

ЗАХТЕВ ЗА ПОШТОВАЊЕ ЗАКОНА
Centar za zaštitu potrošača FORUM upućuje "Zahtev za poštovanje Zakona" ministarki rudarstva i energetike prof.dr. Zorani Mihajlović Forum Nis Mail - Zahtev za poštovanje Zakona [pdf-embedder...

Намештеник или градоначелник
NAMESNIŠTVO , kao oblik upravljanja državom je poznat i više puta primenjivan model u istoriji Srbije. Naravno da su nameštenici određivani naredbom i nisu birani na izborima. Najčešće se primenjivao u slučajevima maloletnih vršioca dužnosti i trajao je do njihovog...
Списак предузећа у чијим телима, Центар за заштиту потрошача има представнике
Листа тела за вансудско решавање потрошачких спорова
Овде можете приступити платформи за вансудско решавање потрошачких спорова – ЛИНК
У припреми!!
Подкаст: Глас потрошача
Центар за заштиту потрошача ФОРУМ припрема подкаст под називом ГЛАС ПОТРОШАЧА- у коме ће потрошачи моћи да остваре једно од основних потрошачких права: ПРАВО ДА СЕ ЧУЈЕ ГЛАС ПОТРОШАЧА!
„Potrošači, po definiciji, uključuju sve nas. I mene kao predsednika SAD – a. Potrošači su najveća
ekonomska grupa na koju utiče skoro svaka javna ili privatna privredna odluka.Oni su najvažnijagrupa čiji se stavovi vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora da se čuje.“
-John F. Keneddy
Обележавање Светског дана потрошача 15.03.2022.године
О НАМА
Од октобра месеца 2002. године, када је у Нишу основан Центар за заштиту потрошача ФОРУМ, па и сада држимо се 8 основних права потрошача , која сходно својој теми одређују области у којима делујемо.